kandydatów
Specjalista
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Uprawnienia: BARDZO DOBRA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Uprawnienia: PAKIET MS OFFICE
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM
Wymagania inne:
Poziom wykształcenia: wyższe, preferowane kierunki: prawo, ekonomia, administracja. Mile widziene studia podyplomowe z zamówień publicznych.Umiejętności: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych, znajomość MS Office, umiejętność redagowania pism i analitycznego myślenia, samodzielnego opracowywania dokumentacji i bardzo dobrej organizacji pracy własnej, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, systematyczność. Mile widziana znajomość platformy zakupowej.Uprawnienia: znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych, znajomość ustawy o: finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dostępie do informacji publicznej, znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie sporządzenia i zawierania umów. Mile widziana wiedza z zakresu zasad sporządzania dokumentacji przetargowej.Doświadczenie zawodowe: Na podobnym stanowisku w zamówieniach publicznych, praca w jednostkach i instytucjach budżetowych - mile widziana.
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
3 611 - 4 019 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Wyświetleń: 176