Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik do spraw osobowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik do spraw osobowych
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/2503
OBOWIĄZKI:
W okresie trwania próbnym pracownik do spraw osobowych wykonuje prace związane z obsługą kadrową pracowników, poprzez pośredniczenie w przekazywaniu dokumentacji pomiędzy poszczególnymi działami pracodawcy. Przekazywana dokumentacja wymaga weryfikacji pod kontem kompletności oraz poprawności wypełnienia i stanowi to główny zakres odpowiedzialności pracownika do spraw osobowych. Po zakończeniu okresu próbnego, pracownik do spraw osobowych przygotowuje dokumentację osobową pracowników. Sporządza dokumenty związane z nawiązaniem stosunku pracy oraz umowami cywilnoprawnymi, a także związane z ubieganiem się i przyznawaniem świadczeń z ZUS. Prowadzi również korespondencję w sprawach pracowniczych, zajmuje się archiwizowaniem dokumentacji, zna i stosuje zapisy ustawy o ochronie danych osobowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Wskazane roczne doświadczenie pracy z dokumentacją kadrową lub szkolenie kierunkowe. Pracownik powinien mieć zdolność właściwego wykonywania zadań zawodowych i predyspozycje do rozwoju zawodowego. Dlatego wymaga się od niego odpowiednich kompetencji, w tym w zakresie planowania i organizowania własnej pracy, właściwej komunikacji w zakresie pracy w zespole, czy umiejętności rozwiązywania problemów
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Data dodania: 20-08-2021
Wyświetleń: 175
Wyświetleń: 175