Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. kadr i płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/2770
OBOWIĄZKI:
Bieżące prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych. Prowadzenie bieżących spraw osobowych pracowników (wymiary wynagrodzeń, awans zawodowy nauczycieli, dodatki motywacyjne, nagrody, premie, nagrody jubileuszowe, wydawanie świadectw pracy, sporządzanie zaświadczeń itp.). Sporządzanie list płac, obsługa PPK. Terminowe kierowanie pracowników na badania okresowe i szkolenia bhp. Kompletowanie wszelkiej dokumentacji dla nowo przyjętych pracowników. Obsługa ZUS w przypisanym zakresie. Sporządzenie sprawozdań do GUS, Sporządzanie sprawozdań do jednostki nadzorującej. Obsługa programu kadry płace - Vulcan. Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej. Przygotowywanie akt osobowych do archiwum. Wykonywanie innych prac dotyczących funkcjonowania placówki zleconych przez dyrektora.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Wykształcenie ekonomiczne wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i co najmniej 4-letni staż pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, średnie ekonomiczne i co najmniej 5 letni staż pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 100 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Data dodania: 01-09-2021
Wyświetleń: 169
Wyświetleń: 169