Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik administracyjno-biurowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/2775
OBOWIĄZKI:
1. Bieżąca obsługa administracyjna biura; 2. Nadzór nad dokumentacją personalną w zakresie badań lekarskich i szkoleń BHP;3. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze; 4. Rejestracja i analiza decyzji administracyjnych; zamawianie artykułów i materiałów biurowych oraz dbałość o wyposażenie biura; 5. Współpraca z projektantami, geodetami realizującymi poszczególne projekty; 6. Przyjmowanie i obsługa interesantów; 7. Współpraca z zewnętrzną firmą rachunkowo- księgową.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PROGRAMÓW MS OFFICE
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: BUDOWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI
Wymagania inne:
Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracyZdolność szybkiego uczenia się oraz chęć do pogłębiania wiedzy
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 717 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Data dodania: 02-09-2021
Wyświetleń: 164
Wyświetleń: 164