Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista do spraw kadr
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Policach miejsce pracy: Police
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Police
Numer: StPr/21/0726
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników oraz ich aktualizacja, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, przygotowywanie list obecności, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad dopuszczeniem pracowników do pracy, kontrolowanie terminowej realizacji badań lekarskich, szkolenia BHP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa danych osobowych, pisanie wniosków o dotacje i rozliczanie ich pod względem merytorycznym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Police
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
2 800 - 3 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Data dodania: 17-09-2021
Wyświetleń: 197
Wyświetleń: 197