Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. rozliczeń
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/3407
OBOWIĄZKI:
Kontrola obiegów dokumentów.Nadzór nad płatnościami, realizacja przelewów.Uzgadnianie rozrachunków należności oraz zobowiązań.Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.Ewidencjonowanie faktur kosztowych.Wystawianie faktur sprzedaży.Prowadzenie raportów kasowych.Obsługa programu Subiekt.Przygotowanie dokumentacji kadrowej, w tym sporządzanie umów.Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym.Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu.Wsparcie Zarządu w kształtowaniu relacji z bankami, instytucjami finansowymi i z innymi instytucjami zewnetrznymi.Pracodawca chętnie zatrudni osobę ze statusem studenta
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Rachunkowość lub finanse
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Uprawnienia: ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Uprawnienia: SYSTEMATYCZNOŚĆ
Uprawnienia: SAMODZIELNOŚĆ
Uprawnienia: DOKŁADNOŚĆ
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU (wymagany staż - lata: 1)
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE
Wymagania inne:
Podstawowa wiedza dotycząca księgowości i rachunkowości,
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 901,69 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Data dodania: 22-10-2021
Wyświetleń: 179
Wyświetleń: 179