kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
· Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,
· Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
· Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej
· stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
· oświetlenie dzienne i sztuczne
· stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy dotyczące stwierdzenia nabycia mienia z mocy prawa i na wniosek oraz w sprawie przekazywania samorządom nieruchomości Skarbu Państwa;
- Prowadzi postępowania zmierzające do nabycia nieruchomości, wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania;
- Prowadzi postępowania i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczących stwierdzenia przejścia własności nieruchomości bądź nieodpłatnego przekazywania nieruchomości rolnych;
- Potwierdza prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz własności budynków i innych urządzeń i lokali z mocy prawa na rzecz państwowych osób prawnych oraz państwowych instytucji kultury, jednostek badawczo-rozwojowych i przedsiębiorstw drogowych;
- Przygotowuje projekty zarządzeń Wojewody w zakresie obrotu nieruchomościami Skarbu Państwa;
- Prowadzi postępowania i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczące regulacji stanów prawnych gospodarstw rolnych, przekazuje lasom państwowym nieruchomości Skarbu Państwa, potwierdza prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oddanych w trwały zarząd oraz opiniuje wnioski o nabycie nieruchomości przez cudzoziemców;
- Sprawuje nadzór nad starostami w zakresie gospodarowania nieruchomościami i ujawnia prawa własności w księgach wieczystych;
- Prowadzi postępowania administracyjne w II instancji w zakresie wywłaszczania, zwrotów, ustalania odszkodowań, przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
- komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność współpracy w zespole;
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy - o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- znajomość przepisów ustawy - o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych,
- znajomość przepisów ustawy - o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu,
- znajomość przepisów wprowadzających ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia z zakresu szacowania nieruchomości
Pozostałe oferty pracy w firmie Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Wyświetleń: 146