Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Sekretarka w kancelarii prawnej
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie miejsce pracy: Gryfino
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Gryfino
Numer: StPr/22/0112
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa sekretariatu kancelarii, obsługa komputera i urządzeń biurowych. 2. Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej oraz jej ewidencja. 3. Prowadzenie kalendarza kancelarii, umawianie spotkań z klientami. 4. Kontakt z klientami kancelarii, sądami i urzędami. 5. Dbanie o czystość kancelarii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera
Miejsce pracy:
Gryfino
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 489 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Praca Wałcz
Praca Sekretarka w kancelarii prawnej
Praca Sekretarka Gryfino
Praca Białogard
Praca zachodniopomorskie
Praca Goleniów
Praca Gryfino
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Data dodania: 18-03-2022
Wyświetleń: 161
Wyświetleń: 161