kandydatów
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE W DZIALE REKRUTACJI
Uprawnienia: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Miejsce pracy:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 20 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Wyświetleń: 311