kandydatów
Specjalista do spraw kadr
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
-Prowadzeniem pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej -Sporządzaniem list płac -Przygotowywaniem deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON -Wystawianiem zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach -Zapewnianiem zgodności procesów z przepisami w zakresie prawa pracy i wynagrodzeń -Udzielaniem pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU
Miejsce pracy:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 19,7 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Wyświetleń: 170