kandydatów
Specjalista ds. ubezpieczeń
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
obsługa klienta, przygotowywanie ofert, wystawianie polis, weryfikowanie zakresu ubezpieczeń,
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Agent ubezpieczeniowy
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)
Uprawnienia: ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
Uprawnienia: ASERTYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: aktywna obsługa klienta
Wymagania inne:
Proszę o wysyłanie cv tylko osób mających doświadczenie w pracy związanej z ubezpieczeniami. Jeżeli kandydat nie będzie posiadał uprawnień to mogą zostać uzupełnione do zakończonym okresie próbnym.
Miejsce pracy:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Wyświetleń: 160