kandydatów
Specjalista do spraw kadr
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
- prowadzeniem pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - sporządzaniem list płac, - przygotowywaniem deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, - wystawianiem zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, - zapewnianiem zgodności procesów z przepisami w zakresie prawa pracy i wynagrodzeń, - udzielaniem pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU (wymagany staż - lata: 2)
Miejsce pracy:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 010 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Wyświetleń: 159