kandydatów
Junior Networking Device Advisor with French
Firma: Concentrix miejsce pracy: Szczecin
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.
For our prestigious client - we are looking for a natural, detail-oriented problem-solver that speaks French (the training we provide is conducted in English, so you also should feel comfortable to communicate in this language), with a curiosity for the new technologies for the technical and general customer support of network devices.
A Technical Support Expert must have the efficiency to interface with international business customers, provide remote technical support on implementation of technology using various networking products & applications and resolve product related issues. The candidate must be technical oriented person with some experience in networking and network devices. They should be able to troubleshoot the company consumer networking equipment such as DSL routers/gateways, wireless routers and access points, network adapters, multimedia networking products, VoIP products, print servers, network storage (NAS).
Your daily duties will include:
- handling customer calls/mails/chats and technical support
- work in Salesforce (logging calls and answering emails)
- independent research of information on various platforms
- preparing escalations according to established procedures
- following Netgear rules and procedures
- communicating with customers in a friendly and professional manner
- participation in trainings and performing trainings/tests on the LMS platform
- supporting the OMS platform
- working with higher levers of support and reporting known issues
- solving problems with difficult customers
- ability to speak French on B2/C1 level and ENG B1/B2
Good to have:
- previous experience with troubleshooting of equipment such as: DSL routers/gateways, wireless routers and access points, network adapters, multimedia networking products, VoIP products, print servers, network storage (NAS).
We are offering:
- Full-time employment contract
- Benefits (medical care, MyBenefit and life insurance)
- The opportunity to gain valuable professional experience
- Great atmosphere in the team
Pozostałe oferty pracy w firmie Concentrix
Wyświetleń: 180