kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta w j.polskim
Firma: Concentrix miejsce pracy: Szczecin
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.
- Obsługa połączeń przychodzących w języku polskim
- Obsługa aplikacji
- Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Wprowadzanie danych do sytemu
- Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów
- Biegła znajomość (na poziomie C1) języka polskiego
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Pozytywne nastawienie do pracy
- Umowa o pracę na pełen etat
- Płatne szkolenie przygotowujące do pracy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Praca w młodym i szybko rozwijającym się zespole
- Praca zdalna bądź Szczecin (budynek Posejdon)
Pozostałe oferty pracy w firmie Concentrix
Wyświetleń: 142