kandydatów
Referent ds. administracyjnych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie miejsce pracy: Widuchowa
1. Obsługa klienta; 2. Porządkowanie i archiwizacja dokumentów; 3. Prowadzenie spraw związanych z likwidacjami środków trwałych i spisami z natury; 4. Bieżąca obsługa biura (zamawianie materiałów biurowych, usług zewnętrznych związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura zakładu, kompletowanie dokumentów windykacyjnych itp.); 5. Prowadzenie rejestru korespondencji; 6. Prowadzenie elektronicznego rejestru grobów.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Miejsce pracy:
Widuchowa
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Wyświetleń: 102