kandydatów
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji; - stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: PRACA W ZESPOLE
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU
Uprawnienia: KURS WINDOWS XP, MS WORD, MS EXCEL, MS PowerPoint
Wymagania inne:
Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie: B2 - wyższy średnio zaawansowany
Miejsce pracy:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 62,5 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Wyświetleń: 96