Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)/stanowisko: konsultant ds. wsparcia
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)/stanowisko: konsultant ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/23/1139
OBOWIĄZKI:
- telefoniczna obsługa klienta
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera i internetu
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Praca Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)/stanowisko: konsultant ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim
Praca Konsultant Szczecin
Praca Kołobrzeg
Praca Szczecin
Praca Koszalin
Praca Świnoujście
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Data dodania: 22-05-2023
Wyświetleń: 121
Wyświetleń: 121